(Bildiğiniz üzere kuponlar 1 defa kullanılabiliyor.)
Dolandırıldım..
16
●445
- 14-02-2009, 12:04:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Adwords kupon almıştım arkadaşlar. Adamla 3-4 gün boyunca da konuşmuştuk aslında.. Gerçi böyle bir şey yapacağını tahmin etmiyordum, özel mesaj gönderdiğimde "Ben kuponu kullandım, herhangi bir sorun yok. Kupon çalışıyor.." demesi olayı özetledi; acemi bir Adwords satıcısıymış meğerse.
(Bildiğiniz üzere kuponlar 1 defa kullanılabiliyor.)
- 14-02-2009, 12:12:08Sağol Umut, sabah baktığımda geri gönderilmiş para. Karta yatmasını bekliyorum şu an; 2-4 gün arası sürebilirmiş o da sanırım.Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle