• 14-02-2009, 12:04:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adwords kupon almıştım arkadaşlar. Adamla 3-4 gün boyunca da konuşmuştuk aslında.. Gerçi böyle bir şey yapacağını tahmin etmiyordum, özel mesaj gönderdiğimde "Ben kuponu kullandım, herhangi bir sorun yok. Kupon çalışıyor.." demesi olayı özetledi; acemi bir Adwords satıcısıymış meğerse. (Bildiğiniz üzere kuponlar 1 defa kullanılabiliyor.)
  • 14-02-2009, 12:07:30
    #11
    Geçmiş olsun Emre, yazık olmuş, umarım dispute sonunda alırsın ücreti..
    Umut.
  • 14-02-2009, 12:12:08
    #12
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Emre, yazık olmuş, umarım dispute sonunda alırsın ücreti..
    Umut.
    Sağol Umut, sabah baktığımda geri gönderilmiş para. Karta yatmasını bekliyorum şu an; 2-4 gün arası sürebilirmiş o da sanırım.
  • 14-02-2009, 12:18:45
    #13
    Geçmiş olsun..Parayı gönderdiği için de gözünüz aydın
  • 14-02-2009, 13:36:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu bir dolandırma değil biraz acemilik olduğunu yazmışssın
  • 14-02-2009, 14:06:55
    #15
    @PlusBurakk, teşekkürler.

    @bladexxx, adamı tanımadığımdan konu açayım dedim dispute olayında yapabileceklerimi öğrenebilmek için. Ama adamın acemiliği işte, bir de utanmadan küfürler savuruyor.
  • 14-02-2009, 14:08:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dispute'tan başka çare yok gibi dispute'a cevap vermezse, paypalın konuyu inceleyip sonuçlandırmasını da isteyebiliyorsun. Alıcıyı dikkate almadan uygun görürse parayı geri alabiliyor.
  • 14-02-2009, 14:17:41
    #17
    Üyeliği durduruldu
    dolandırıcılık değilmiş