@PlusBurakk, teşekkürler.

@bladexxx, adamı tanımadığımdan konu açayım dedim dispute olayında yapabileceklerimi öğrenebilmek için. Ama adamın acemiliği işte, bir de utanmadan küfürler savuruyor.