Konu
Dolandırıldım..
14-02-2009, 14:06:55
#15
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@PlusBurakk, teşekkürler.
@bladexxx, adamı tanımadığımdan konu açayım dedim dispute olayında yapabileceklerimi öğrenebilmek için.
Ama adamın acemiliği işte, bir de utanmadan küfürler savuruyor.