Adwords kupon almıştım arkadaşlar. Adamla 3-4 gün boyunca da konuşmuştuk aslında.. Gerçi böyle bir şey yapacağını tahmin etmiyordum, özel mesaj gönderdiğimde "Ben kuponu kullandım, herhangi bir sorun yok. Kupon çalışıyor.." demesi olayı özetledi; acemi bir Adwords satıcısıymış meğerse. (Bildiğiniz üzere kuponlar 1 defa kullanılabiliyor.)