kurabiye adam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sercan Akçiçek
86
●2.663
- 20-01-2009, 16:59:25Savcılığa gitmezseniz dolandırılırısınız. Unutmayın ki paypala karşılık bankadan ödeme yapıyorsunuz. Yani kayıt altında... Şıp diye bulunur... Bugün benim de paypaldan aldığım bir ödeme anında dispute yedi. Yanıt bekliyorum... Belki de dolandırıldım.
Geçmişte 1 kişiyi hapse attırıyordum ben 100 lira geçirmeye kalktığı için. Taa adresine avukat gönderttim. Sonra 5000 lira karşılığı davadan vazgeçtim
.
Yani acımayın... Şikayet etmezseniz devam ederler...
Bu forumu temizlemenin tek yolu şikayet etmek... Polis bu konularda sandığınızdan çok daha ileride... Şıp diye buluyorlar... - 20-01-2009, 17:00:45Adamlar at sineği gibi yapıştılar, dolandırdıkça dolandırıyorlar...
Arkadaşlar, bu tür olaylar için alınacak önlem bellidir: Her ne kadar bazıları iTrader önemli değil dese de burada bir kişinin güvenilirliği için en önemli somut şey iTrader. Üç kuruşun hesabını yapmadan güvenilir arkadaşlarla iş yaparsak bu adamlar bu kadar kolay dolandıramaz diye düşünüyorum. - 20-01-2009, 17:06:12Devletle ne alakası var. Bak adam yollamış avukatı almış parasını vazgeçmiş dava açmaktan. Sen dava açtın, adamın dolandırıcılık yaptığını kanıtladın da senin devletin hapse mi atmadı adamı sanki? Hayret bişey, ona buna devlete sövüyorsunuz. Yapmayın ayıptır.bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ben dava açmazsak asıl bu iş böyle devam eder. Yarın öbür gün birisi çıkar umarım mağdurlardan tıktırır şu adamı içeri de bu iş de burda biter.
Temennim budur. - 20-01-2009, 17:07:27"Önce eşeğini sağlam kazığa bağla, sonra Allah'a tevekkül et." diye bir söz var. Önce üzerimize düşenleri yaptıktan sonra Allah'a güveniyorken, alışveriş yaparken havale yaptığımız hesabı ve ismi hiç araştırmadan alışveriş yapıp sonra suçu r10 yönetimine atmak abesle iştigaldir. Yani şu ismi google'a yazıp bir kez arasanız durumu göreceksiniz zaten. secan akçiçek - Google'da Ara

.