ahirette verse ne olacak bizim paralarımız gittikten sonra.senin devletin bu kadar pasif olursa daha çok serkan akçicekler böcekler çıkar..
Devletle ne alakası var. Bak adam yollamış avukatı almış parasını vazgeçmiş dava açmaktan. Sen dava açtın, adamın dolandırıcılık yaptığını kanıtladın da senin devletin hapse mi atmadı adamı sanki? Hayret bişey, ona buna devlete sövüyorsunuz. Yapmayın ayıptır.
Sen ben dava açmazsak asıl bu iş böyle devam eder. Yarın öbür gün birisi çıkar umarım mağdurlardan tıktırır şu adamı içeri de bu iş de burda biter.
Temennim budur.