Savcılığa gitmezseniz dolandırılırısınız. Unutmayın ki paypala karşılık bankadan ödeme yapıyorsunuz. Yani kayıt altında... Şıp diye bulunur... Bugün benim de paypaldan aldığım bir ödeme anında dispute yedi. Yanıt bekliyorum... Belki de dolandırıldım.

Geçmişte 1 kişiyi hapse attırıyordum ben 100 lira geçirmeye kalktığı için. Taa adresine avukat gönderttim. Sonra 5000 lira karşılığı davadan vazgeçtim .

Yani acımayın... Şikayet etmezseniz devam ederler...

Bu forumu temizlemenin tek yolu şikayet etmek... Polis bu konularda sandığınızdan çok daha ileride... Şıp diye buluyorlar...