• 19-01-2009, 17:31:17
    #19
    Geçmiş olsun Arkadaşım keske biraz araştırsaydın
  • 19-01-2009, 17:36:12
    #20
    Bak kardeşim msn logların varsa al eline kağıdı yaz, sonra savcılığa git dolandırıldım de kanıtlarını göster. Kanıt yetersiz olursa hakimi r10.net e sok başlıkları okusun
  • 19-01-2009, 17:40:22
    #21
    r10'da üst kısıma bir uyarı banner'ı koymak gerekecek heralde bu adamın dolandırıcıklarını engellemek için...
  • 19-01-2009, 17:41:05
    #22
    Üyeliği durduruldu
    antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse birşey yapmadı, herkes atıp tuttu asacam kesecem mahkemelerde süründürecem dedi ama gördüğün gibi hala adam forumda cirit atıp milleti dolandırıyor.
    Oncelikle arkadasa gecmis olsun diyorum.

    Atip tutan cok oldu evet hemde baya cok ve iclerinden biride bendim.Ama birakmadim pesini yakinda gerekli aciklama ve son durumu sizlere bildirecegim.Insallah olumlu sonuclar ile burda sizlere bir bilgi verecgim bekleyelim bakalim..Nereye kadar daha ziplayacak...
  • 19-01-2009, 17:42:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    kardes sende ankaradaymisin bana ozelden msn adresini yolla bir kac soyleyecgim var bu sahis hakkinda simdi burda yazarsam pesinde oldugumuz ve detaylar ortaya cikacak.Zaten or..bu cocugu okuyordur burayi su anda o kesin.Ama okumaya devam etsin son okuyuslari olacak.Ozelden msn adresini yolla bekliyorum.
  • 19-01-2009, 17:45:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    nasıl bu kadar ikna edici konuşuyorda dolandırılıyoruz anlamıyorum adamın tradesi olmasada konuşmaları ile ikna ediyor sanki büyülenmiş gibi paraları veriyoruz..değişik bir yöntem kullanıyor..
  • 19-01-2009, 17:47:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun arkadaşım
  • 19-01-2009, 17:48:20
    #26
    Yinemi Bu sercan yakinda bir konuda sercan gormessek sasicagiz

    gecmis olsun kardesim
  • 19-01-2009, 17:57:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Son kurban ben oluyordum
    https://www.r10.net/account-lisans-sa...e-dusunun.html