kimse birşey yapmadı, herkes atıp tuttu asacam kesecem mahkemelerde süründürecem dedi ama gördüğün gibi hala adam forumda cirit atıp milleti dolandırıyor.
Oncelikle arkadasa gecmis olsun diyorum.
Atip tutan cok oldu evet hemde baya cok ve iclerinden biride bendim.Ama birakmadim pesini yakinda gerekli aciklama ve son durumu sizlere bildirecegim.Insallah olumlu sonuclar ile burda sizlere bir bilgi verecgim bekleyelim bakalim..Nereye kadar daha ziplayacak...