Konu
Dolandırıldım arkadaslar
19-01-2009, 17:36:12
#20
Tufan
Bak kardeşim msn logların varsa al eline kağıdı yaz, sonra savcılığa git dolandırıldım de kanıtlarını göster. Kanıt yetersiz olursa hakimi r10.net e sok başlıkları okusun