• 29-04-2020, 12:53:02
    #1
    Arkadaşlar merhabalar,

    Burada tecrübeli arkadaşlar olduğu için konuyu buraya açtım lakin yanlış bölümdeyse konu taşınabilirse sevinirim, Payooner hakkında sormak istediğim 2 husus vardı.

    1. ' si kart gönderimi yapıldığında, kartı alırken herhangi bir ödeme yapıyor muyuz?

    2. ' si örneğin aidat dönemi geldiğinde kart içinde para yok ve o sene karta herhangi bir ücret girişi olmadı. Bu durumda aidatlar sürekli birikiyor mu, nasıl bir yöntem izliyorlar?
  • 29-04-2020, 12:59:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kart alirken herhangi bir ucret talep etmiyorlar. Benim hesabimda 4 5 yildir hic kart ucreti kesilmedi ama bundan emin degilim aktif kullanimda oldugu icin alinmamistir belkide.
  • 29-04-2020, 13:06:45
    #3
    eglenelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart alirken herhangi bir ucret talep etmiyorlar. Benim hesabimda 4 5 yildir hic kart ucreti kesilmedi ama bundan emin degilim aktif kullanimda oldugu icin alinmamistir belkide.
    Çok teşekkürler, pek aktif olmayacak da o yüzden bir sormak istedim.

    Bir de istediğimiz zaman kapatabiliyor muyuz bu konuda bilginiz var mı?
  • 29-04-2020, 13:13:38
    #4
    kapatmada sorun olacagini sanmiyorum zaten. ama net bi bilgim yok o konuda
  • 29-04-2020, 16:56:34
    #5
    Kart standard gönderimle alınacaksa para kesilmiyor. Ama DHL ile 4-5 gün içinde alayım dersen 40$ olması lazım hesapta. İlk yıl kart ücreti kesilmiyordu önceden. Ama şimdi aylık 2 dolar gidiyor benim hesaptan. Ama Envato üzerinde satış yaptığım için hesaba para gelince kesinti oluyor.