Arkadaşlar merhabalar,
Burada tecrübeli arkadaşlar olduğu için konuyu buraya açtım lakin yanlış bölümdeyse konu taşınabilirse sevinirim, Payooner hakkında sormak istediğim 2 husus vardı.
1. ' si kart gönderimi yapıldığında, kartı alırken herhangi bir ödeme yapıyor muyuz?
2. ' si örneğin aidat dönemi geldiğinde kart içinde para yok ve o sene karta herhangi bir ücret girişi olmadı. Bu durumda aidatlar sürekli birikiyor mu, nasıl bir yöntem izliyorlar?