eglenelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kart alirken herhangi bir ucret talep etmiyorlar. Benim hesabimda 4 5 yildir hic kart ucreti kesilmedi ama bundan emin degilim aktif kullanimda oldugu icin alinmamistir belkide.
Çok teşekkürler, pek aktif olmayacak da o yüzden bir sormak istedim.

Bir de istediğimiz zaman kapatabiliyor muyuz bu konuda bilginiz var mı?