• 01-07-2019, 23:37:55
    #10
    harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı anlatımmınız için tesekkür ederim .
    kart ücretini hemen almıyor derken ne zaman alıyo aylık 100 dolar ve üstü çekimler için kullanmak istiyorum şimdilik ve kesilen komisyon bedeli nedir
    hocam ben kartı aldım bayadan beride kullanıyorum henüz kesmedi benden. sanırım yıl dolunca kesecek emin değilim.

    miktarlara göre değişen komisyon oranları mevcut.
    mesela aynı miktarlarda çekim yaptığımda %2.3 keserken
    bankaya transfer aldığımda %2 gibi kesmiş
    ama miktara görede değişkenlik olabiliyor
  • 02-07-2019, 00:47:53
    #11
    Karttan çekince vergi bildirmek gerekmiyor bence
    Avantajlardan biri de bu. %20 kar görebiliriz