harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylı anlatımmınız için tesekkür ederim .
kart ücretini hemen almıyor derken ne zaman alıyo aylık 100 dolar ve üstü çekimler için kullanmak istiyorum şimdilik ve kesilen komisyon bedeli nedir
hocam ben kartı aldım bayadan beride kullanıyorum henüz kesmedi benden. sanırım yıl dolunca kesecek emin değilim.

miktarlara göre değişen komisyon oranları mevcut.
mesela aynı miktarlarda çekim yaptığımda %2.3 keserken
bankaya transfer aldığımda %2 gibi kesmiş
ama miktara görede değişkenlik olabiliyor