• 01-07-2019, 23:18:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödemeleri payoneerle almak istiyorum . Birkaç sorum olucak . İnternet üzerinden payoneer hesabı açtım ama kartım yok para çekebilmek için kart almak şart mı
    Diğer ve asıl sorum resimdeki alanları nasıl dordumam gerek https://hizliresim.com/OrB5E4
  • 01-07-2019, 23:20:06
    #2
    harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeleri payoneerle almak istiyorum . Birkaç sorum olucak . İnternet üzerinden payoneer hesabı açtım ama kartım yok para çekebilmek için kart almak şart mı
    Diğer ve asıl sorum resimdeki alanları nasıl dordumam gerek https://hizliresim.com/OrB5E4
    Kart almak şart değil. Banka hesabına transfer de edebiliyorsun. Fakat kart almak daha iyi, yıllık 30 dolar ücreti var kartın.
  • 01-07-2019, 23:23:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kart alman şart değil ancak geçen karşılaştığım bir durumdan bahsedeyim sana. Payoneer üzerinden Udemy ödemelerimi dolar olarak alıyorum. Ben de doğal olarak ziraat dolar hesabımı tanımladım sisteme. Lakin para çekerken güncel döviz kuru TL'ye çevrilip işlem sırasına konduğu için haliyle TL para dolar hesabına yatmadı. 1 hafta kadar zaman kaybettirdi bu bana. Hesabı tanımlarken TL hesabı tanımlaman lazım.
  • 01-07-2019, 23:26:06
    #4
    burakpalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart alman şart değil ancak geçen karşılaştığım bir durumdan bahsedeyim sana. Payoneer üzerinden Udemy ödemelerimi dolar olarak alıyorum. Ben de doğal olarak ziraat dolar hesabımı tanımladım sisteme. Lakin para çekerken güncel döviz kuru TL'ye çevrilip işlem sırasına konduğu için haliyle TL para dolar hesabına yatmadı. 1 hafta kadar zaman kaybettirdi bu bana. Hesabı tanımlarken TL hesabı tanımlaman lazım.
    oyle tanımladım ama adsense ödeme panelinde benden istediği bilgileri nasıl doldurabilirim .Yonlendirme numarası var mesela burda buraya ne yazacagım hiç bi fikrim yok
  • 01-07-2019, 23:26:36
    #5
    kartsız sadece banka hesabına çekebilirsin kart alman daha sağlıklı olur
  • 01-07-2019, 23:26:48
    #6
    AwoApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart almak şart değil. Banka hesabına transfer de edebiliyorsun. Fakat kart almak daha iyi, yıllık 30 dolar ücreti var kartın.
    hocam adsense panelinde dordurmam gereken yerler hakkında da bilgi verebilir misiniz
  • 01-07-2019, 23:28:06
    #7
    Kartın avantajı;
    hiç banka hesabına havale eft vs gelmiyor. Birnevi bankalarda izin olmuyor.
    Dilersen direk kartı aldığın döviz kurundan döviz veren atm üzerinden çekebilirsin. Dilersende hesabında ki dövizi TL cinsinden de çekebilirsin.
    Kartı almazsan, bankaya çekim talebi oluşturursun ve 1 maks 2 gün içinde hesabına para gelir.
    Hesaba da çeksen, çekim komisyonu kesiyor, Karttan da çeksen komisyon kesiyor.
    Gelen paran yüksek miktar ise, kart almanı tavsiye ederim. Hesabına fln,hiç giriş çıkış olmaz.
    Küçük miktarlar ise, direk kart olmadan da kullanabilirsin. Ayrıca kart ücretini, hemen almıyor senden.
  • 01-07-2019, 23:29:31
    #8
    harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adsense panelinde dordurmam gereken yerler hakkında da bilgi verebilir misiniz
    Adsense hakkında bilgim yok hocam. ben farklı bir amaç için kullanıyorum.
  • 01-07-2019, 23:31:27
    #9
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartın avantajı;
    hiç banka hesabına havale eft vs gelmiyor. Birnevi bankalarda izin olmuyor.
    Dilersen direk kartı aldığın döviz kurundan döviz veren atm üzerinden çekebilirsin. Dilersende hesabında ki dövizi TL cinsinden de çekebilirsin.
    Kartı almazsan, bankaya çekim talebi oluşturursun ve 1 maks 2 gün içinde hesabına para gelir.
    Hesaba da çeksen, çekim komisyonu kesiyor, Karttan da çeksen komisyon kesiyor.
    Gelen paran yüksek miktar ise, kart almanı tavsiye ederim. Hesabına fln,hiç giriş çıkış olmaz.
    Küçük miktarlar ise, direk kart olmadan da kullanabilirsin. Ayrıca kart ücretini, hemen almıyor senden.
    detaylı anlatımmınız için tesekkür ederim .
    kart ücretini hemen almıyor derken ne zaman alıyo aylık 100 dolar ve üstü çekimler için kullanmak istiyorum şimdilik ve kesilen komisyon bedeli nedir