Arkadaşlar,
E-gold almak istiyorum. Elinde e-gold olan arkadaslar PM atarlarsa iyi olur.
Yaklaşık $1000 civarı egold lazım.
Kolay gelsin
Egold alacağım
8
●295
- 29-09-2006, 15:19:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.içinde para olan hesap alıyormusun
- 29-09-2006, 15:31:52Üyeliği durdurulduLord_yengec, hesap satın alacaksın sanmış.
Tyler, egold hesabı olanlardan para transferi istemiş.
Frekanslarınız karışmış
http://www.e-gold.com/unsecure/thelist.htm#marketmaker - 29-09-2006, 15:32:57ebet

satın almak istiyor hesap diye okudum
kardeş ben okuduktan sonra mesajınımı değiştirdin naptın kaşla göz arasında