• 29-09-2006, 15:14:37
    #1
    Arkadaşlar,

    E-gold almak istiyorum. Elinde e-gold olan arkadaslar PM atarlarsa iyi olur.
    Yaklaşık $1000 civarı egold lazım.

    Kolay gelsin
  • 29-09-2006, 15:19:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    içinde para olan hesap alıyormusun
  • 29-09-2006, 15:24:03
    #3
    İçinde para olan hesap almanın ne mantığı var onu anlayamadım.
    İçinde para varsa bana yollayın karşılığını ödeyeyim.
    Başkasına ait bir hesaba girip kendi kendime niye para yollayayım. (Hesabın temiz olduğunu varsayarsak tabi..)
  • 29-09-2006, 15:28:15
    #4
    hiç bişey anlamadım dediğin usta.
    neyse hayırlı işler sana
  • 29-09-2006, 15:30:26
    #5
    Misafir
    lord e gold paypal gibi birşey

    yani paypal bozanlar gibi arkadaşta egold bozuyor
  • 29-09-2006, 15:31:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lord_yengec, hesap satın alacaksın sanmış.
    Tyler, egold hesabı olanlardan para transferi istemiş.
    Frekanslarınız karışmış

    http://www.e-gold.com/unsecure/thelist.htm#marketmaker
  • 29-09-2006, 15:32:57
    #7
    ebet
    satın almak istiyor hesap diye okudum
    kardeş ben okuduktan sonra mesajınımı değiştirdin naptın kaşla göz arasında
  • 29-09-2006, 16:12:29
    #8
    Mesaja ellemedim, ama bi yanlış anlaşılma olmuş.

    Neyse ben bi bakıma e-gold bozmaya hazırım. Elinde egold olan arkadaşlar benimle iletişime geçerse %0 (sıfır) komisyon ile alabilirim.

    Kolay gelsin
  • 30-09-2006, 22:38:33
    #9
    benden alabilirsiniz. ama komisyon almaktayız lakin bu işi profesyonel olarak yapmaktayız. p.m. attım