İçinde para olan hesap almanın ne mantığı var onu anlayamadım.
İçinde para varsa bana yollayın karşılığını ödeyeyim.
Başkasına ait bir hesaba girip kendi kendime niye para yollayayım. (Hesabın temiz olduğunu varsayarsak tabi..)