Mesaja ellemedim, ama bi yanlış anlaşılma olmuş.

Neyse ben bi bakıma e-gold bozmaya hazırım. Elinde egold olan arkadaşlar benimle iletişime geçerse %0 (sıfır) komisyon ile alabilirim.

Kolay gelsin