• 29-08-2006, 10:02:47
    #37
    yaw en kısa yol bildiğin yoldur
    forumdan güvenilir arkadaşlara % 9 la % 10 la bozdurcaksınız kafanız ağırmayacak
    yok vergiydi yok kıldı yündü uraşmıycanız
  • 29-08-2006, 10:03:48
    #38
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw en kısa yol bildiğin yoldur
    forumdan güvenilir arkadaşlara % 9 la % 10 la bozdurcaksınız kafanız ağırmayacak
    yok vergiydi yok kıldı yündü uraşmıycanız
    aynen katiliyorum. %9 veririm... takır takır alırım paramı
  • 29-08-2006, 10:09:03
    #39
    ozz
    Üyeliği durduruldu
    %9dan beklerim sizleri
  • 30-08-2006, 01:46:34
    #40
    Üyeliği durduruldu
    geyik.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam işte dediğime geliyorsun. eğer amerikada benim adıma bi hesap açacaksan ben her halukarda vergi ödüyorum? buda minimum %10... ee birde %4 pp kesintisi %14 gibi bişi...
    Benim Internal Revenue Service (IRS) websayfalarindan okuduguma gore zaten vergi var. Yani banka hesabi olsada, olmasada vergi verilmesi yasal gorunuyor.

    Banka hesabi acarak, yakalanma riski artiyor gibi. Banka hesabi acilmazsada paypal bozan kisinin maddi geliri Amerikan bankalarinda artacagi icin, yarin birgun bu degirmenin suyu nereden geliyor diye sorulma ihtimali artiyor.
  • 30-08-2006, 09:53:08
    #41
    sonucta ben sana kimlik vb. bilgilerimi verdiğim zaman ayrıca bir kağıt imzaladığım zaman yasal olarak U.S de vergi vermekle yükümlü oluyorum. PP ile yalnızca Amerikan vatandaşları vergi öder. Size bir örnek verim ne demek istediğimi anlayın;

    Amerikada bulunan bir arkadaşıma ayda $ 30.000 bozmayı teklif ettim. ve bunu ben %8 den bozmayı hedefliyordum. $ 30.000 'ın dahada yükselebileceğinden de bahsettim. %3 komisyon vereceğimi de söledim ancak kabul etmedi... Tek sebebi ödeyeceği vergilerdi... Bu adam mı çok salak, yoksa siz mi zekisiniz?
  • 30-08-2006, 10:04:45
    #42
    Üyeliği durduruldu
    geyik.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonucta ben sana kimlik vb. bilgilerimi verdiğim zaman ayrıca bir kağıt imzaladığım zaman yasal olarak U.S de vergi vermekle yükümlü oluyorum. PP ile yalnızca Amerikan vatandaşları vergi öder. Size bir örnek verim ne demek istediğimi anlayın;
    Tekrar soyleyeyim. Amerikadaki bir vatandasa zaten bir urun yada servis sattiginda zaten vergi olayina giriyorsun. Bunun kimlik bilgilerini vermek yada banka hesabi acilmasi ile alakasi yok. Banka hesabin olsada olmasada, vergi mukellefligi durumu var.

    IRS ortada yuksek bir miktar olmadigi surece, zaten sorusturma masarafi daha cok olacagindan, kucuk miktarlardaki vergi sorunuyla ilgilenmez. Ama ortadaki para buyudukce, IRS hesaplari incelemeye alabilir.

    geyik.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikada bulunan bir arkadaşıma ayda $ 30.000 bozmayı teklif ettim. ve bunu ben %8 den bozmayı hedefliyordum. $ 30.000 'ın dahada yükselebileceğinden de bahsettim. %3 komisyon vereceğimi de söledim ancak kabul etmedi... Tek sebebi ödeyeceği vergilerdi... Bu adam mı çok salak, yoksa siz mi zekisiniz?
    Arkadasin $30.000'i gelir vergisi olarak dusunmus olabilir. Buradaki vatandasin gelirine aylik 30.000 eklenirse, vergi dilimi cok yukselir. Ama senin bozduracagin para direkt olarak gelir vergisine girmez. Arkadasinin alacagi 3% vergiye girer. Yani 30.000 *.03 = $900 uzerinden vergi verilir. Verecegi vergi su andaki vergi dilimine gore degisir.

    Arkadasin vergi diliminin 20-40% arasinda olacagini dusunup, ana para uzerinden vergiyi hesaplayip, $30.000 * 0.2 (veya 0.4) = $6000 - 12000 arasi birsey dusunmus olabilir.
  • 30-08-2006, 10:10:18
    #43
    Benim aklıma yatmadi bilemiyorum...
  • 30-08-2006, 16:19:31
    #44
    arkadas mersindeymiş aslında 1 saatlik yol iso ne dion
  • 30-08-2006, 16:25:45
    #45
    birde 1-2 ufak dusuncem var eger arkadas kimlik fotokopisi fatura filan istiyorsa turkiyeden ustumuze 3 operatorden 3er tane faturalı hat adsl hattı telefon hattı cıkarabilir.. onun icin bende bu isi sakat kısmına alıyorum. turkiyede birine koru korune bu sekilde belgeler gonderilmesini saglikli bulmuyorum...

    sonucta arkadasım daha acık olsun diye soluyorum bu sekilde bir iş yapacaksan once web siteni tamamlamalı sonra cidden 7/24 telefon bırakmalı ne sekilde sozlesme yapılacagını burada gostermelsin.

    eger bana gereken bilgileri temin edebilecegini soylersen yarın mersine gelir gorusurum seninle forumada sozlesme yapisi ve kanuni isleyis hakkında verebilirim. anliyacagin referans olabilirim.