tamam işte dediğime geliyorsun. eğer amerikada benim adıma bi hesap açacaksan ben her halukarda vergi ödüyorum? buda minimum %10... ee birde %4 pp kesintisi %14 gibi bişi...
Benim Internal Revenue Service (IRS) websayfalarindan okuduguma gore zaten vergi var. Yani banka hesabi olsada, olmasada vergi verilmesi yasal gorunuyor.
Banka hesabi acarak, yakalanma riski artiyor gibi. Banka hesabi acilmazsada paypal bozan kisinin maddi geliri Amerikan bankalarinda artacagi icin, yarin birgun bu degirmenin suyu nereden geliyor diye sorulma ihtimali artiyor.