birde 1-2 ufak dusuncem var eger arkadas kimlik fotokopisi fatura filan istiyorsa turkiyeden ustumuze 3 operatorden 3er tane faturalı hat adsl hattı telefon hattı cıkarabilir.. onun icin bende bu isi sakat kısmına alıyorum. turkiyede birine koru korune bu sekilde belgeler gonderilmesini saglikli bulmuyorum...
sonucta arkadasım daha acık olsun diye soluyorum bu sekilde bir iş yapacaksan once web siteni tamamlamalı sonra cidden 7/24 telefon bırakmalı ne sekilde sozlesme yapılacagını burada gostermelsin.
eger bana gereken bilgileri temin edebilecegini soylersen yarın mersine gelir gorusurum seninle forumada sozlesme yapisi ve kanuni isleyis hakkında verebilirim. anliyacagin referans olabilirim.