sonucta ben sana kimlik vb. bilgilerimi verdiğim zaman ayrıca bir kağıt imzaladığım zaman yasal olarak U.S de vergi vermekle yükümlü oluyorum. PP ile yalnızca Amerikan vatandaşları vergi öder. Size bir örnek verim ne demek istediğimi anlayın;

Amerikada bulunan bir arkadaşıma ayda $ 30.000 bozmayı teklif ettim. ve bunu ben %8 den bozmayı hedefliyordum. $ 30.000 'ın dahada yükselebileceğinden de bahsettim. %3 komisyon vereceğimi de söledim ancak kabul etmedi... Tek sebebi ödeyeceği vergilerdi... Bu adam mı çok salak, yoksa siz mi zekisiniz?