• 07-03-2021, 20:38:28
    #73
    Öncelikle ellerinize sağlık çok güzel bir program olmuş umarım bizede ulaşır merkla bekliyorum
    web.ea@yandex.com
  • 07-03-2021, 21:00:08
    #75
    Arkadaşlar gönderdiği program kurduğunuzda BİLGİSAYARINIZDA BİR DAHA WHATSAPP KULLANAMIYORSUNUZ. YA PROGRAM YA WHATSAPP yani tabi arkadaş bunu yazmamış satış yapamayacak ya Alan ona göre alsın ben aldım pişmanım iyi günler
  • 07-03-2021, 21:10:42
    #76
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gönderdiği program kurduğunuzda BİLGİSAYARINIZDA BİR DAHA WHATSAPP KULLANAMIYORSUNUZ. YA PROGRAM YA WHATSAPP yani tabi arkadaş bunu yazmamış satış yapamayacak ya Alan ona göre alsın ben aldım pişmanım iyi günler
    Programı kullandıktan sonra olumlu, olumsuz görüşünü bildirenlere teşekkür amaçlı r10+ atacağım.
    Bu cümlenin çevirisi şudur, Programda sizin için eksik olan yönler olabilir eğer bunları bana bildirirseniz r10+ atacağım diyorum. Bana programı geliştirmekte yardımcı olursanız size teşekkür edeceğim diyorum.
    Konuda bana sorulan sorularda defalarca kez yazdım, cevapladım soruları. Bir çok kişiye ücret iadesi yaptım. Benim amacım para değil, üslubunuz yanlış. Her programda hata vardır, bunları bize iletirsiniz ve biz de düzeltiriz. Ki söylenen hataların hepsini not alıyorum, şu olsa daha iyi olur denilen bir çok şeyi not aldım. Ve ücretsiz bir şekilde güncelleme ile satın alan kişilere sunuyorum. Bana insan gibi kardeşim ben bu programdan memnun değilim, ücretimi iade edebilir misin diyen kime aide yapmamışım. Ki size de yapacağım, ama programı kullanırsanız da bu saatten sonra o sizin karaktersizliğiniz olur. Programı alan kişilere lütfen adabımda, üslubumda bir sorun var mı yazsın. Kusura bakmayın ama karşımda bu program yanlış sattığın program çalışmıyor bozuk diyen adama readme klasörünü okudunuz mu yazdım diye saygısız bir insan olmuyorum. Benim gözüm sizin hiçbir şeyinizde değil. Programı param çıkışmıyor diyen kime göndermemişim biri çıksın söylesin. Yaptığınız saygısızlık sonucu, benden saygı bekleyemezsiniz.

    Bu şahıs eğer bana iban atmazsa ve ücreti geri almazsa, bir sosyal yardım kuruluşuna bağışlayıp dekontu burada paylaşacağım.
    Benim parayla işim yok, parayla işim olsa 10 liraya mı satarım. Ben amacım kendimi geliştirmek, programı yapma amacım kendimi geliştirmek, satma amacım programın beğenildiğini görebilmek. Güncellemeler bu yüzden ücretsiz. Ticaretin sürekliliğine inanırım. Bu program şahsınıza özel yapılmadı, bir topluluk için paylaşıldı. Tek yapacağınız şey bu olsa daha iyi olurdu demek. Mesajda da söyledim buradan da tekrarlıyorum, siz satın alırken başka satın aldıktan sonra başka bir program almadınız. Siz konuyu yeterince iyi okumadınız. Ne yapmalıyım? Alan kişiye konu başlığını sonuna kadar okudunuz mu diye mi sorayım. Whatsapp’tan bu yüzden bana ulaşmanızı istiyorum zaten. Bir sorunuz varsa sorun diye. İsim lekelemek çok kolay.
  • 07-03-2021, 21:25:39
    #77
    ihaveanidea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programı kullandıktan sonra olumlu, olumsuz görüşünü bildirenlere teşekkür amaçlı r10+ atacağım.
    Konuda bana sorulan sorularda defalarca kez yazdım, cevapladım soruları. Bir çok kişiye ücret iadesi yaptım. Benim amacım para değil, üslubunuz yanlış. Her programda hata vardır, bunları bize iletirsiniz ve biz de düzeltiriz. Ki söylenen hataların hepsini not alıyorum, şu olsa daha iyi olur denilen bir çok şeyi not aldım. Ve ücretsiz bir şekilde güncelleme ile satın alan kişilere sunuyorum. Bana insan gibi kardeşim ben bu programdan memnun değilim, ücretimi iade edebilir misin diyen kime aide yapmamışım. Ki size de yapacağım, ama programı kullanırsanız da bu saatten sonra o sizin karaktersizliğiniz olur. Programı alan kişilere lütfen adabımda, üslubumda bir sorun var mı yazsın. Kusura bakmayın ama karşımda bu program yanlış sattığın program çalışmıyor bozuk diyen adama readme klasörünü okudunuz mu yazdım diye saygısız bir insan olmuyorum. Benim gözüm sizin hiçbir şeyinizde değil. Programı param çıkışmıyor diyen kime göndermemişim biri çıksın söylesin. Yaptığınız saygısızlık sonucu, benden saygı bekleyemezsiniz.

    Bu şahıs eğer bana iban atmazsa ve ücreti geri almazsa, bir sosyal yardım kuruluşuna bağışlayıp dekontu burada paylaşacağım.
    Benim parayla işim yok, parayla işim olsa 10 liraya mı satarım. Ben amacım kendimi geliştirmek, programı yapma amacım kendimi geliştirmek, satma amacım programın beğenildiğini görebilmek. Güncellemeler bu yüzden ücretsiz. Ticaretin sürekliliğine inanırım. Bu program şahsınıza özel yapılmadı, bir topluluk için paylaşıldı. Tek yapacağınız şey bu olsa daha iyi olurdu demek. Mesajda da söyledim buradan da tekrarlıyorum, siz satın alırken başka satın aldıktan sonra başka bir program almadınız. Siz konuyu yeterince iyi okumadınız. Ne yapmalıyım? Alan kişiye konu başlığını sonuna kadar okudunuz mu diye mi sorayım. Whatsapp’tan bu yüzden bana ulaşmanızı istiyorum zaten. Bir sorunuz varsa sorun diye. İsim lekelemek çok kolay.
    10 lirasında değilim 10 liranın peşine de düşecek değilim iban falanda atmayacam. Ama sen gerçekten samimiysen konunun başına PC DE PROGRAMI KULLANDIĞINIZ SÜRECE PC DE WHATSAPP KULLANAMAZSINIZ. bu ibareyi ekle hadi? ekleyemezsin değil mi ? çünkü artniyetlisi çünkü işin gücün kazanacağın 10 lira para. Bunu eklemediğin için gözümde artniyetli paragöz bir insandan farkın yok.

    SORUYORUM SİZE R10 DA WHATSAPP KULLANAN KAÇ KİŞİ PCDE KULLANIYOR WHATSAPPI? BEN SÖYLÜYORUM EN AZ YÜZDE 95 WHATSAPPI BİLGİSARAYARDA KULLANIYOR. PEKİ BEN BU PROGRAMI KURDUĞUMDA PCDE WP KULLANAMIYORSAM NE ANLAMI VAR ARKADAŞIM? BU PROGRAMI KULLANMAK İÇİN 2. Bİ PC ALIP ONA MI KURUCAM. ARTNİYETLİSİN ARTNİYETLİSİN ARTNİYETLİSİN. 1 TANE BİLE SATAMAYACAĞINI BİLDİĞİN İÇİN KONUNUN HİÇ BİR YERİNE YAZMAMIŞSIN PCDE WP ÇALIŞMAZ DİYE.
  • 07-03-2021, 21:33:00
    #78
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 lirasında değilim 10 liranın peşine de düşecek değilim iban falanda atmayacam. Ama sen gerçekten samimiysen konunun başına PC DE PROGRAMI KULLANDIĞINIZ SÜRECE PC DE WHATSAPP KULLANAMAZSINIZ. bu ibareyi ekle hadi? ekleyemezsin değil mi ? çünkü artniyetlisi çünkü işin gücün kazanacağın 10 lira para. Bunu eklemediğin için gözümde artniyetli paragöz bir insandan farkın yok.

    SORUYORUM SİZE R10 DA WHATSAPP KULLANAN KAÇ KİŞİ PCDE KULLANIYOR WHATSAPPI? BEN SÖYLÜYORUM EN AZ YÜZDE 95 WHATSAPPI BİLGİSARAYARDA KULLANIYOR. PEKİ BEN BU PROGRAMI KURDUĞUMDA PCDE WP KULLANAMIYORSAM NE ANLAMI VAR ARKADAŞIM? BU PROGRAMI KULLANMAK İÇİN 2. Bİ PC ALIP ONA MI KURUCAM. ARTNİYETLİSİN ARTNİYETLİSİN ARTNİYETLİSİN. 1 TANE BİLE SATAMAYACAĞINI BİLDİĞİN İÇİN KONUNUN HİÇ BİR YERİNE YAZMAMIŞSIN PCDE WP ÇALIŞMAZ DİYE.
    Hocam neden yazmayayım allah aşkına hataları da yazıyoruz, doğruları da yazıyoruz. Baksana bi verdiğim yanıtlara. Hayır hocam öyle olunca çalışmıyor, hayır hocam mobilde çalışmıyor, hayır hocam o koşulda çalışmıyorlarla dolu.
    Ben sunduğumdan daha iyi tanıtmıyorum programı, aklıma bile gelmedi sizin söylediğiniz şey. Ve siz söylediğinizde evet not alıyorum v3 için araştırmalarımı yapacağım, düzeltmeye çalışacağım dedim. Uzlaşmak imkansız sizinle.
    Ben paranızı sizin adınıza bağışlıyorum, haram parada gözümüz yok.
  • 07-03-2021, 21:33:55
    #79
    mesajım bulunsun, alım yapabilirim başarılı bir proje.
  • 07-03-2021, 21:35:14
    #80
    ihaveanidea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden yazmayayım allah aşkına hataları da yazıyoruz, doğruları da yazıyoruz. Baksana bi verdiğim yanıtlara. Hayır hocam öyle olunca çalışmıyor, hayır hocam mobilde çalışmıyor, hayır hocam o koşulda çalışmıyorlarla dolu.
    Ben sunduğumdan daha iyi tanıtmıyorum programı, aklıma bile gelmedi sizin söylediğiniz şey. Ve siz söylediğinizde evet not alıyorum v3 için araştırmalarımı yapacağım, düzeltmeye çalışacağım dedim. Uzlaşmak imkansız sizinle.
    Ben paranızı sizin adınıza bağışlıyorum, haram parada gözümüz yok.
    Hala yazamıyorsun ama yazarım vs diyosun. Ben tekrar soruyorum sana düşünemediğim şeyi. BEN PROGRAMI ALDIĞIMDA PCDE BİRDAHA WHATSAPP KULLANAMAYACAKSAM NASIL BİR ANLAMI KALIYOR? BU Bİ ENGEL BU Bİ KUSUR HEMDE BÜYÜK Bİ KUSUR.
  • 07-03-2021, 21:38:23
    #81
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala yazamıyorsun ama yazarım vs diyosun. Ben tekrar soruyorum sana düşünemediğim şeyi. BEN PROGRAMI ALDIĞIMDA PCDE BİRDAHA WHATSAPP KULLANAMAYACAKSAM NASIL BİR ANLAMI KALIYOR? BU Bİ ENGEL BU Bİ KUSUR HEMDE BÜYÜK Bİ KUSUR.
    Konudan çıkar mısın hocam ekledim. WhatsApp'ın önlem aldığı bir durumdur diye ekledim sorun yok değil mi. Kendi tarayıcınızda test edebilirsiniz. 2. Sekmede açamıyorsanız programla alakası yoktur. 2. Sekmede açabiliyorsanız tekrar yazabilirsiniz. Ama 2. Sekmede açana kadar lütfen susun. İyi forumlar, iyi satışlar. Lütfen gidin.