masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala yazamıyorsun ama yazarım vs diyosun. Ben tekrar soruyorum sana düşünemediğim şeyi. BEN PROGRAMI ALDIĞIMDA PCDE BİRDAHA WHATSAPP KULLANAMAYACAKSAM NASIL BİR ANLAMI KALIYOR? BU Bİ ENGEL BU Bİ KUSUR HEMDE BÜYÜK Bİ KUSUR.
Konudan çıkar mısın hocam ekledim. WhatsApp'ın önlem aldığı bir durumdur diye ekledim sorun yok değil mi. Kendi tarayıcınızda test edebilirsiniz. 2. Sekmede açamıyorsanız programla alakası yoktur. 2. Sekmede açabiliyorsanız tekrar yazabilirsiniz. Ama 2. Sekmede açana kadar lütfen susun. İyi forumlar, iyi satışlar. Lütfen gidin.