Hocam neden yazmayayım allah aşkına hataları da yazıyoruz, doğruları da yazıyoruz. Baksana bi verdiğim yanıtlara. Hayır hocam öyle olunca çalışmıyor, hayır hocam mobilde çalışmıyor, hayır hocam o koşulda çalışmıyorlarla dolu.
Ben sunduğumdan daha iyi tanıtmıyorum programı, aklıma bile gelmedi sizin söylediğiniz şey. Ve siz söylediğinizde evet not alıyorum v3 için araştırmalarımı yapacağım, düzeltmeye çalışacağım dedim. Uzlaşmak imkansız sizinle.
Ben paranızı sizin adınıza bağışlıyorum, haram parada gözümüz yok.
Hala yazamıyorsun ama yazarım vs diyosun. Ben tekrar soruyorum sana düşünemediğim şeyi. BEN PROGRAMI ALDIĞIMDA PCDE BİRDAHA WHATSAPP KULLANAMAYACAKSAM NASIL BİR ANLAMI KALIYOR? BU Bİ ENGEL BU Bİ KUSUR HEMDE BÜYÜK Bİ KUSUR.