• 10-01-2021, 15:35:09
    #1
    Merhabalar,
    Son günlerde Whatsapp’ta yaşanan sorunları biliyorsunuz çoğu kişi yeni uygulamalar arıyor hatta Elon Musk’ın Signal çağrısından sonra epey uygulama silip yükleyenler oldu.
    Sizce Türkiye’de bağımsız chat uygulaması yapılsa nasıl olur? Bip tarzı kurumsal demiyorum tamamen geyiğine gelişi güzel basic yapılıp reklamlansa tutar mı?
    Fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum ayrıyaten chat uygulamasından anlayan yazılımcı arkadaşlardanda bir pm bekliyorum☺
  • 10-01-2021, 15:42:22
    #2
    Acun bey whatsapp yapsa bağımsız daha iyogirişim olurdu.
  • 10-01-2021, 15:48:23
    #3
    Signal gerçekten çok güvenilir. Tamamen açık kaynak olması da ayrı bir artı. Bence bu tür girişimler anlık olarak patlasa da geleceği olmayacaktır diye düşünüyorum.
    https://github.com/signalapp
  • 10-01-2021, 15:56:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu saate sonra insanların kullanacağı uygulama belli oldu. kesinlikle telegram olacaktır. Telegram kayit olmayan kalmadı.

    Wp den telegrama gelen herkes beğeniyor ve.kullanmaya başladı.

    Daha fazla zorlamayın. Türk yapımı uygulamayi hükümet dahi yapsa kimse kullanmaz. Çünkü dünyada global olarak kullanılan bir app olmalıdır. Örneğin TR haricinde bip herkes kullanmıyor.
  • 10-01-2021, 16:03:56
    #5
    bende telegrama yöneldim daha cazip geldi