Bu saate sonra insanların kullanacağı uygulama belli oldu. kesinlikle telegram olacaktır. Telegram kayit olmayan kalmadı.
Wp den telegrama gelen herkes beğeniyor ve.kullanmaya başladı.
Daha fazla zorlamayın. Türk yapımı uygulamayi hükümet dahi yapsa kimse kullanmaz. Çünkü dünyada global olarak kullanılan bir app olmalıdır. Örneğin TR haricinde bip herkes kullanmıyor.