Merhabalar,
Son günlerde Whatsappta yaşanan sorunları biliyorsunuz çoğu kişi yeni uygulamalar arıyor hatta Elon Muskın Signal çağrısından sonra epey uygulama silip yükleyenler oldu.
Sizce Türkiyede bağımsız chat uygulaması yapılsa nasıl olur? Bip tarzı kurumsal demiyorum tamamen geyiğine gelişi güzel basic yapılıp reklamlansa tutar mı?
Fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum ayrıyaten chat uygulamasından anlayan yazılımcı arkadaşlardanda bir pm bekliyorum☺