Instagram hesap açici bot yazdirilacaktir
11
●851
- 20-02-2020, 14:59:03arkadaşlar merhaba instagram hesap açan bio ekleyen resim ekleyebilen ve mail adresi açabilen bir bot a ihtiyacım var işlem hacmi yüksek olacak ufak sorunlarda bizimle sürekli çalışacak bir arkadaş ulaşırsa sevinirim ayrıca bir panelimiz var bununlada ilgili detaylı bilgiyi whatsapp yoluyla verebilirim 05432980740 teklifleri lütfen whatsapp üzerinden yada pm ile iletiniz
- 20-02-2020, 16:27:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.boşa arama hocam yok yaparım dıyen yapıp satmaz zaten kendı kullanır data satar
yaparım dıyene 1 tl verme yapsın tam çalışsın oyle ver parasınıda boşa tokatlanma hocam
ben çok uğraştım ılla sorun oluyor zaten patlıyor boşa uğraşma yanı kral - 21-02-2020, 15:45:59Üyeliği durdurulduhazır yapılı tum testlerı yapılır,teslım edılır (guncelleme desteği dahil )RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2020, 20:59:38Genelleme yapmayın.RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce de Instagram programı yazdım, güncel olarak da çalışan "programım" mevcut.
Siz sanıyorsunuzki size hesap vadeden program satılıyor. Değil. Elinizle yapacak işi otomatik yapan program alıyorsunuz o kadar. Aldığınız bot/program size hesap vadetmiyor, otomatik işlem vadediyor. Bunu anlayamadığınız için insanlara "tokatçı" diyebiliyorsunuz.
Programın işini yapmaması çok ayrı bir şey, hesabın açılması ya da açıldıktan sonra X süre durması çok ayrı bir olay. Ticaret yaptığınız kişileri "seçememeniz" bu ve bu tarz programları satan insanları "tokatçı" yapmıyor. - 21-02-2020, 23:29:53Ustunuze alındıysanız demekki dediklerimi yapıyorsunuztristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yuzlerce yazılım kodladım devamda edıyorum ınstagram uzerıne yıllarımı ve tecrubelerımı verdım emın olun daha kımse bılmıyorken ben yapıyordum a dan zye herseyını bılıyorum suankı ınstagram algorıtmasıyla hesap kayıt botunu yapsan bıle kı bu da cok fazla malıyetlı olur hesaplar mınımum 1 ıslem hatta ısleme gerek yok 2 gun sonra patlıyor bılıyor gıbı soyluyorsunuz ya yok otomatık yapan program sıze hesap vadetmıyor dıyorsunuz otomatık ıslem vadedıyor dıyorsunuz senın elle yapıp uzun vaktını alan seyı otomatıklestırmeye bot dıyoruz elle yaptıgın basarılı oluyorsa botunda %100 basarı saglaması sart yoksa bı anlamı yok .
Tecrube ve bılgıme dayanarak gene söylüyorum çok yüksek maliyete sebep olur hesap oluştuma yazılımı gıdıpte 300 400 1000 tlye çöp yazılım almayın nedır bu yuksek malıyetten kastım gıdersın ozel proxy sıstemı alırsın ile entegre edersın mobıl onay sıstemı entegre edersın sonrasında belırlı lınkler cerezler ıle hesaplara ıslem yaptırırsın ve bunu temız bır sunucu da calıstırırsın evdekı pc nde degıl herseye toz pembe bakıyorsunuz birde boş boş biliyormuş gibi yorum yapıyorsunuz bılgınız yoksa yorum da yapmayın kardeşim boşa felsefe yapman senın bılgılı oldugunu gostermez ben orda yazdım ustune alınma öyle degılsen neden ustune alınıyorsun
- 21-02-2020, 23:36:27Noktalama işaretlerini kullanmayı bilmediğiniz için kendinizi ifade bile edememişsiniz.RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sivrilmeden yorum yapsaydın keşke. Komik.
Ben üstüme alınmadım ayrıca, bu forumda 1 tane kişi çıkıp "sattığı program şunu vadetti ama yapmadı" diyemez bana.
Yazılım experti arkadaş, sana başarılar. Seninle tartışacak bilgi birikimim yok, kusura bakma
EK: Ayrıca yanlış kişiye PM atmışsın. Satış konumdan müşterime PM atıp detay istemeye çalışırken bana attın
