RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustunuze alındıysanız demekki dediklerimi yapıyorsunuz

Yuzlerce yazılım kodladım devamda edıyorum ınstagram uzerıne yıllarımı ve tecrubelerımı verdım emın olun daha kımse bılmıyorken ben yapıyordum a dan zye herseyını bılıyorum suankı ınstagram algorıtmasıyla hesap kayıt botunu yapsan bıle kı bu da cok fazla malıyetlı olur hesaplar mınımum 1 ıslem hatta ısleme gerek yok 2 gun sonra patlıyor bılıyor gıbı soyluyorsunuz ya yok otomatık yapan program sıze hesap vadetmıyor dıyorsunuz otomatık ıslem vadedıyor dıyorsunuz senın elle yapıp uzun vaktını alan seyı otomatıklestırmeye bot dıyoruz elle yaptıgın basarılı oluyorsa botunda %100 basarı saglaması sart yoksa bı anlamı yok .

Tecrube ve bılgıme dayanarak gene söylüyorum çok yüksek maliyete sebep olur hesap oluştuma yazılımı gıdıpte 300 400 1000 tlye çöp yazılım almayın nedır bu yuksek malıyetten kastım gıdersın ozel proxy sıstemı alırsın ile entegre edersın mobıl onay sıstemı entegre edersın sonrasında belırlı lınkler cerezler ıle hesaplara ıslem yaptırırsın ve bunu temız bır sunucu da calıstırırsın evdekı pc nde degıl herseye toz pembe bakıyorsunuz birde boş boş biliyormuş gibi yorum yapıyorsunuz bılgınız yoksa yorum da yapmayın kardeşim boşa felsefe yapman senın bılgılı oldugunu gostermez ben orda yazdım ustune alınma öyle degılsen neden ustune alınıyorsun
Noktalama işaretlerini kullanmayı bilmediğiniz için kendinizi ifade bile edememişsiniz.

Sivrilmeden yorum yapsaydın keşke. Komik.

Ben üstüme alınmadım ayrıca, bu forumda 1 tane kişi çıkıp "sattığı program şunu vadetti ama yapmadı" diyemez bana.

Yazılım experti arkadaş, sana başarılar. Seninle tartışacak bilgi birikimim yok, kusura bakma

EK: Ayrıca yanlış kişiye PM atmışsın. Satış konumdan müşterime PM atıp detay istemeye çalışırken bana attın