• 02-04-2025, 22:26:37
    #1
    WhatsApp Business üzerinden toplu mesaj gönderebileceğim bir sistem arıyorum. Aynı anda 300, 500 veya 1000 kişilik bir listeye numaraları yükleyerek, her birine bireysel olarak otomatik mesaj gönderebilmek istiyorum. Mesajlara PDF dosyası ekleyerek firma ve ürün tanıtımlarımı iletmeyi planlıyorum. Bu süreci sorunsuz ve verimli şekilde yönetebileceğim bir çözüm öneriniz var mı veya bu konuda yönlendirme yapabilir misiniz?
  • 02-04-2025, 22:37:07
    #2
    Merhaba Whatsapp toplu mesaj gönderim botumuz mevcut yardımcı olabiliriz
  • 02-04-2025, 22:38:47
    #3
    Merhaba,
    İmzamızda bulunan kampanya ile size yardımcı olabiliriz
  • 02-04-2025, 22:47:01
    #4
    https://pullsms.com deneyin hocam indirmeden cloud üzerinde güvenli bir şekilde mesajlarınızı iletin
  • 02-04-2025, 22:55:11
    #6
    merhabalar ,
    whatsapp botu için iletişime geçebilirsiniz.

    konu ;

    https://www.r10.net/bot-program-alis...-128226-a.html
  • 02-04-2025, 23:26:34
    #7
    baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApp Business üzerinden toplu mesaj gönderebileceğim bir sistem arıyorum. Aynı anda 300, 500 veya 1000 kişilik bir listeye numaraları yükleyerek, her birine bireyselolarak otomatik mesaj gönderebilmek istiyorum. Mesajlara PDF dosyası ekleyerek firma ve ürün tanıtımlarımı iletmeyi planlıyorum. Bu süreci sorunsuz ve verimli şekilde yönetebileceğim bir çözüm öneriniz var mı veya bu konuda yönlendirme yapabilir misiniz?
    aslında WhatsApp'ın kendi pazarlama mesajları yöntemi var hocam fakat onda sadece görsel gönderimi oluyor ve mesaj başı 0,30₺ ödeme yapıyorsunuz. Yani riske atmamak için mantıklı geldi bana ama bende sizin gibi PDF ileteceğim için bu yöntemi kullanmayıp mesaj yazılımı aldım.
  • 02-04-2025, 23:54:42
    #8
    masivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında WhatsApp'ın kendi pazarlama mesajları yöntemi var hocam fakat onda sadece görsel gönderimi oluyor ve mesaj başı 0,30₺ ödeme yapıyorsunuz. Yani riske atmamak için mantıklı geldi bana ama bende sizin gibi PDF ileteceğim için bu yöntemi kullanmayıp mesaj yazılımı aldım.
    Bende sizin gibi tercih edeceğim sanırım fakat kararsız kaldım çok fazla seçenek oluştu hepsi bir birine benziyor ilk tecrübemi doğru kararlar ile kazanmak istiyorum. Sizin tercihiniz hangisi oldu? ve memnun musunuz?
  • 03-04-2025, 01:13:07
    #9
    baskanhavlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sizin gibi tercih edeceğim sanırım fakat kararsız kaldım çok fazla seçenek oluştu hepsi bir birine benziyor ilk tecrübemi doğru kararlar ile kazanmak istiyorum. Sizin tercihiniz hangisi oldu? ve memnun musunuz?
    Hocam hepsi nerdeyse aynı altyapıdan oluşuyor pek bı farkları yok gibi hepsini incelemedim ancak çoğu öyle. Açıkçası yazılım ilk çıktığında 1-2 yıllık hesabımdan günlük 500 kişiye gönderim yapıyordum fakat şuan hesabıma bu pazarlama mesajı ile ilgili uyarı geldi bende spama düşer hesap diye şu sıralar yapmayı bıraktım yinede gönderim yapılıyor fakat Wp bu bi anda spama düşer diye yapmadım. Bu riski alabilecek bı Wp hesabı ise yapabilirsiniz ama ben işleri de aynı numaradan yönettiğim için şu sıralar gönderim yapmayı bıraktım.