masivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında WhatsApp'ın kendi pazarlama mesajları yöntemi var hocam fakat onda sadece görsel gönderimi oluyor ve mesaj başı 0,30₺ ödeme yapıyorsunuz. Yani riske atmamak için mantıklı geldi bana ama bende sizin gibi PDF ileteceğim için bu yöntemi kullanmayıp mesaj yazılımı aldım.
Bende sizin gibi tercih edeceğim sanırım fakat kararsız kaldım çok fazla seçenek oluştu hepsi bir birine benziyor ilk tecrübemi doğru kararlar ile kazanmak istiyorum. Sizin tercihiniz hangisi oldu? ve memnun musunuz?