Bende sizin gibi tercih edeceğim sanırım fakat kararsız kaldım çok fazla seçenek oluştu hepsi bir birine benziyor ilk tecrübemi doğru kararlar ile kazanmak istiyorum. Sizin tercihiniz hangisi oldu? ve memnun musunuz?
Hocam hepsi nerdeyse aynı altyapıdan oluşuyor pek bı farkları yok gibi hepsini incelemedim ancak çoğu öyle. Açıkçası yazılım ilk çıktığında 1-2 yıllık hesabımdan günlük 500 kişiye gönderim yapıyordum fakat şuan hesabıma bu pazarlama mesajı ile ilgili uyarı geldi bende spama düşer hesap diye şu sıralar yapmayı bıraktım yinede gönderim yapılıyor fakat Wp bu bi anda spama düşer diye yapmadım. Bu riski alabilecek bı Wp hesabı ise yapabilirsiniz ama ben işleri de aynı numaradan yönettiğim için şu sıralar gönderim yapmayı bıraktım.