• 05-09-2012, 01:50:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar travian scripti yasal mıdır ? Web sitesi alıp pvp açacağımda.
  • 05-09-2012, 02:46:35
    #2
    Yasal değil hocam ama sorun yaratacağını sanmıyorum. Üstelik nette dolaşan çoğu scriptte bir çok buglar var
  • 05-09-2012, 02:49:30
    #3
    Shamrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal değil hocam ama sorun yaratacağını sanmıyorum. Üstelik nette dolaşan çoğu scriptte bir çok buglar var
    Anladım hocam
  • 05-09-2012, 23:22:00
    #4
    Her oyunun pvp'si yasal değil diye biliyorum. Onlarca, yüzlerce hatta binlerce pvp var. Onlar kapanmazken sizinki kapanırsa komik durum olur ama her şeye hazırlıklı olmalısınız bence. Kolay gelsin.
  • 05-09-2012, 23:45:29
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her oyunun pvp'si yasal değil diye biliyorum. Onlarca, yüzlerce hatta binlerce pvp var. Onlar kapanmazken sizinki kapanırsa komik durum olur ama her şeye hazırlıklı olmalısınız bence. Kolay gelsin.
    Anladım hocam
  • 01-10-2012, 10:22:41
    #6
    GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.
  • 01-10-2012, 16:26:07
    #7
    aciksari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.
    İlk kurucaktımda şimdi fikrimi değiştirdim travianla ilgilenemeyeceğimi düşünüyorum