Her oyunun pvp'si yasal değil diye biliyorum. Onlarca, yüzlerce hatta binlerce pvp var. Onlar kapanmazken sizinki kapanırsa komik durum olur ama her şeye hazırlıklı olmalısınız bence. Kolay gelsin.
Her oyunun pvp'si yasal değil diye biliyorum. Onlarca, yüzlerce hatta binlerce pvp var. Onlar kapanmazken sizinki kapanırsa komik durum olur ama her şeye hazırlıklı olmalısınız bence. Kolay gelsin.
GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.
GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.
İlk kurucaktımda şimdi fikrimi değiştirdim travianla ilgilenemeyeceğimi düşünüyorum