GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.