aciksari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GNU lisanslı bildiğim kadarı ile ama travian geliştirmeye yönelik sürüm yayınlamıştı.tabiki bu şekilde hatırlıyorum.Eğer öyle bir sürüm gerçekten var ise . Onu kullanabilirsiniz.
İlk kurucaktımda şimdi fikrimi değiştirdim travianla ilgilenemeyeceğimi düşünüyorum