• 27-08-2012, 12:16:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar geçici mail sitesi açma fikrimiz var. yanlız merak ettiğimiz kısım şu;
    Geçici mail olduğu için ve domain bize ait olduğu için domain üzerinden paso mail dağtmış olucaz.
    Peki illegal bir olayda mail servisimizin kullanılması durumunda bunun bize yükümlülüğü olurmu yada ne olur ?
  • 27-08-2012, 22:20:30
    #2
    hocam sonuçta siz o mailden e-mail attırmayacaksınız değilmi? sadece inbox hizmeti vereceksiniz doğru mu?
  • 27-08-2012, 23:06:49
    #3
    Evet doğru
  • 27-08-2012, 23:34:28
    #4
    O zaman bir sorun olacağını pek sanmam sonuçta gönderim olmayacak. Atıyorum kredi kartı bilgisi çalmak için fake mailler / şahıslara küfürlü mail atılamayacak.

    İllaki en basit bir sitenin bile hukuki bir sorumluluğu vardır fakat belirttiğim gibi kritik durumlar sadece inbox hizmeti vereceğinizden ötürü pek sorun yaşayacağınızı sanmam.

    Yinede benden daha ileri görüşlü daha iyi bilgiye sahip arkadaşlar varsa daha sağlıklı olur.
  • 28-08-2012, 17:42:06
    #5
    Hocam atma kısmında değilim alma kısmındayım zaten. bu maili kullarak bişi alırlar bişi yaparlar felan. Bu durumda yaptırım ne olur onu merak ediyorum. Yada direk sorumluluk reddi yapabiliyormuyuz ?
  • 28-08-2012, 17:54:27
    #6
    Bir sorun yaşamazsınız. Sitenize bir ibare bırakın. Siteadi.com sadece smtp hizmeti vermektedir. Gönderilen veya spam maillerden sorumlu değildir. tüm sorumluluk maili gönderen kullanıcıya aittir yazın birde spam bildirme için abuse maili açın o kadar.
  • 28-08-2012, 23:21:43
    #7
    FR10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorun yaşamazsınız. Sitenize bir ibare bırakın. Siteadi.com sadece smtp hizmeti vermektedir. Gönderilen veya spam maillerden sorumlu değildir. tüm sorumluluk maili gönderen kullanıcıya aittir yazın birde spam bildirme için abuse maili açın o kadar.
    Gönderim olmayacak sadece mail box olacak yani mail alabilecek kullanıcı gönderemeyecek.

    Hani illegal bir kullanımda vs.. diye düşünmüştüm.
  • 29-08-2012, 02:18:48
    #8
    ilkkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderim olmayacak sadece mail box olacak yani mail alabilecek kullanıcı gönderemeyecek.

    Hani illegal bir kullanımda vs.. diye düşünmüştüm.
    Öylede sorun olmaz ama sitenizde belirttiğim tarzda bir yazı barındırın. Kendinize uyarlayın onu.