Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar geçici mail sitesi açma fikrimiz var. yanlız merak ettiğimiz kısım şu;
Geçici mail olduğu için ve domain bize ait olduğu için domain üzerinden paso mail dağtmış olucaz.
Peki illegal bir olayda mail servisimizin kullanılması durumunda bunun bize yükümlülüğü olurmu yada ne olur ?