Hocam atma kısmında değilim alma kısmındayım zaten. bu maili kullarak bişi alırlar bişi yaparlar felan. Bu durumda yaptırım ne olur onu merak ediyorum. Yada direk sorumluluk reddi yapabiliyormuyuz ?