Konu
geçici mail servisi ?
28-08-2012, 17:42:06
#5
İLKKAN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam atma kısmında değilim alma kısmındayım zaten. bu maili kullarak bişi alırlar bişi yaparlar felan. Bu durumda yaptırım ne olur onu merak ediyorum. Yada direk sorumluluk reddi yapabiliyormuyuz ?