Son günlerde başım benim resimlerim ile açılan sahte bir facebook adresi ile başım belada. Bir arkadaşım uyarısıyla farketttiğim olay üzerine o profile mesaj attım ve sonunda şu konuşmalar geçti aramızda ;


bu kadar arsız ve yüzsüz olunabilir mi bilmiyorum. Facebook'a o kadar şikayet etmeme rağmen kapanmadı. O kadar sinirlendim ki şuan savcılığa veya emniyete online şikayet etmeyi düşünüyorum. Sizce ne yapayım?
İlk konuyu https://www.r10.net/sikayetim-var/724...-hakkinda.html burada açmıştım ama bilişim hukuku olduğunu düşünerek buraya da açtım.