Mesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz günlerde msn üzerinden edilen bir hakaret sonucu açılan davada , davalı suçlu bulunmuştu. Emsal bir karar olarak görüp dava açarsanız sonuç alma ihtimaliniz olduğunu düşünüyorum.
savcılığa mı yoksa emniyete mi başvurmalıyım ?