Geçtiğimiz günlerde msn üzerinden edilen bir hakaret sonucu açılan davada , davalı suçlu bulunmuştu. Emsal bir karar olarak görüp dava açarsanız sonuç alma ihtimaliniz olduğunu düşünüyorum.