• 20-05-2024, 23:28:11
    #10
    okurken moralim alt üst oldu ve aşırı sinirlendim hele ki yalan olunca ve bir can gidince sinirim daha da katlandı.

    başınız sağolsun.
    Şikayetinizden vazgeçmeyin yatarı malesef çok olmuyor bu tarz olayların
    umarım emsal olur ve içeriden çıkamaz siz delil toplayın geri adım atmayın sus pus olmayın başka diyeceğim birşey yok çok üzüldüm gercekten.
  • 20-05-2024, 23:28:26
    #11
    ibrahim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Daha önceden bir sabıka var ama küçük yaşta olduğu için ertelenmiş ve erteleme süresi çok önceden bitmiş. Detay aktaramıyorum ama sabıka kaydı var.
    Sabıkalıysa HAGB de alamaz. Yani süre geçmiş olsa da HAGB'yi bir defa alabiliyor. Dolayısıyla hüküm illa ki açıklanır.
  • 20-05-2024, 23:30:13
    #12
    Allah rahmet eylesin. siz avukatın savunmalarına bakmayın. forumdaki avukat arkadaşları da tenzih ederk o savunma dilekçesindeki o ibareler anca mvüekkilini tatmin eder. Mahkemenin veya heyetin yada sonradan üst mahkemelerin okuyucuların umrunda omayacak salak saçma indirimden faydalanmaya yönelik biçare savunmalardır. Bilinçli taksir konusunda da alt sınırdan bir ölü bir yaralı olması ndeni ile muhakkak uzaklaşık teşdidli bir ceza vereceklerini umuyorum. Ancak alacağı ceza miktarı, bu güne kadar tutuklu ise kaldığı süre gözeildiğinde belki tahliyesine neden olabilir. Olmasa bile hükümle birlikte tutuklu devam az sayıda bu tarz dosya oluyor. Zira üst mahkeme, kesinleşme gibi süreler bittikten sonra "kan parası" kastındaki hukuk mahkemesi mücadeleniz olacak, zira bunu ceza mahkemesi takdir etmeyecektir. Tekrar başınız sağolsun
  • 20-05-2024, 23:32:11
    #13
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okurken moralim alt üst oldu ve aşırı sinirlendim hele ki yalan olunca ve bir can gidince sinirim daha da katlandı.

    başınız sağolsun.
    Şikayetinizden vazgeçmeyin yatarı malesef çok olmuyor bu tarz olayların
    umarım emsal olur ve içeriden çıkamaz siz delil toplayın geri adım atmayın sus pus olmayın başka diyeceğim birşey yok çok üzüldüm gercekten.
    Teşekkür ederim. İstediğim dellillerin bazılarına ulaşamadık ne yazık ki. Dosya elimize geç geldiği için bazı delliller kayboldu. O deliller dosyayı direkt etkiler miydi açıkçası bilmiyorum. Bende hatırladıkça sinirleniyorum. Başka durumlarda oldu ama onları anlatmadım. İnanın kendimi toplamak için artık tedavi almaya başladım. Olduğu gibi anlatsaydı böyle olur muydu bilmiyorum.
    Vazgeçme diye bir konu olmayacak çünkü bu kadar durum varken peşini bırakmak olmaz.
  • 20-05-2024, 23:34:51
    #14
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabıkalıysa HAGB de alamaz. Yani süre geçmiş olsa da HAGB'yi bir defa alabiliyor. Dolayısıyla hüküm illa ki açıklanır.
    Asıl sorun HAGB değil. Ölüm ve yaralama söz konusu olduğu için hiç HAGB alacağını düşünmedim. Benim korkum az ceza alma ihtimali.
  • 20-05-2024, 23:56:43
    #15
    Hocam daha öncesinden sabıkası varsa tahminim ve daha önce başıma gelenlerden dolayı yüksek bir cezaya çarptırılır. Başınız sağolsun, Allah sabır versin.
  • 20-05-2024, 23:56:56
    #16
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin. siz avukatın savunmalarına bakmayın. forumdaki avukat arkadaşları da tenzih ederk o savunma dilekçesindeki o ibareler anca mvüekkilini tatmin eder. Mahkemenin veya heyetin yada sonradan üst mahkemelerin okuyucuların umrunda omayacak salak saçma indirimden faydalanmaya yönelik biçare savunmalardır. Bilinçli taksir konusunda da alt sınırdan bir ölü bir yaralı olması ndeni ile muhakkak uzaklaşık teşdidli bir ceza vereceklerini umuyorum. Ancak alacağı ceza miktarı, bu güne kadar tutuklu ise kaldığı süre gözeildiğinde belki tahliyesine neden olabilir. Olmasa bile hükümle birlikte tutuklu devam az sayıda bu tarz dosya oluyor. Zira üst mahkeme, kesinleşme gibi süreler bittikten sonra "kan parası" kastındaki hukuk mahkemesi mücadeleniz olacak, zira bunu ceza mahkemesi takdir etmeyecektir. Tekrar başınız sağolsun
    Amin. Savunma beni çok şaşırttı açıkçası. Hani böyle bir savunma yapılacağını düşünmemiştim. Örnek olarak 8 yıl alsa dahi karardan sonra çıkabilir mi? Bu tamamen saçmalık değil mi?
  • 20-05-2024, 23:59:44
    #17
    Aphid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha öncesinden sabıkası varsa tahminim ve daha önce başıma gelenlerden dolayı yüksek bir cezaya çarptırılır. Başınız sağolsun, Allah sabır versin.
    Amin. İnşallah dediğiniz gibi olur. Düşük bir ceza alacaksa neden çaba harcıyoruz ki derim açıkçası. Başınıza nasıl bir olay geldi hocam?
  • 21-05-2024, 00:08:05
    #18
    ibrahim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin. İnşallah dediğiniz gibi olur. Düşük bir ceza alacaksa neden çaba harcıyoruz ki derim açıkçası. Başınıza nasıl bir olay geldi hocam?
    Geçtiğimiz yıllarda, sokağa kaçan van kedisi cinsinde bir kedim vardı yolun kenarında kendi halinde giderken Land Rover marka bir araç bile isteye hayvanın üzerine sürüp kasten öldürmüştü. Avukatım ile birlikte olayı çok üsteledik sabıkalı olduğundan dolayı 5 ay 14 gün ceza almıştı (Tabi onu da kefaretle falan la yatmadı da neyse). Sabıkası olmayan birisi olsa ceza bile alacağını sanmıyorum.