Allah rahmet eylesin. siz avukatın savunmalarına bakmayın. forumdaki avukat arkadaşları da tenzih ederk o savunma dilekçesindeki o ibareler anca mvüekkilini tatmin eder. Mahkemenin veya heyetin yada sonradan üst mahkemelerin okuyucuların umrunda omayacak salak saçma indirimden faydalanmaya yönelik biçare savunmalardır. Bilinçli taksir konusunda da alt sınırdan bir ölü bir yaralı olması ndeni ile muhakkak uzaklaşık teşdidli bir ceza vereceklerini umuyorum. Ancak alacağı ceza miktarı, bu güne kadar tutuklu ise kaldığı süre gözeildiğinde belki tahliyesine neden olabilir. Olmasa bile hükümle birlikte tutuklu devam az sayıda bu tarz dosya oluyor. Zira üst mahkeme, kesinleşme gibi süreler bittikten sonra "kan parası" kastındaki hukuk mahkemesi mücadeleniz olacak, zira bunu ceza mahkemesi takdir etmeyecektir. Tekrar başınız sağolsun
Amin. Savunma beni çok şaşırttı açıkçası. Hani böyle bir savunma yapılacağını düşünmemiştim. Örnek olarak 8 yıl alsa dahi karardan sonra çıkabilir mi? Bu tamamen saçmalık değil mi?