okurken moralim alt üst oldu ve aşırı sinirlendim hele ki yalan olunca ve bir can gidince sinirim daha da katlandı.

başınız sağolsun.
Şikayetinizden vazgeçmeyin yatarı malesef çok olmuyor bu tarz olayların
umarım emsal olur ve içeriden çıkamaz siz delil toplayın geri adım atmayın sus pus olmayın başka diyeceğim birşey yok çok üzüldüm gercekten.