ibrahim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin. İnşallah dediğiniz gibi olur. Düşük bir ceza alacaksa neden çaba harcıyoruz ki derim açıkçası. Başınıza nasıl bir olay geldi hocam?
Geçtiğimiz yıllarda, sokağa kaçan van kedisi cinsinde bir kedim vardı yolun kenarında kendi halinde giderken Land Rover marka bir araç bile isteye hayvanın üzerine sürüp kasten öldürmüştü. Avukatım ile birlikte olayı çok üsteledik sabıkalı olduğundan dolayı 5 ay 14 gün ceza almıştı (Tabi onu da kefaretle falan la yatmadı da neyse). Sabıkası olmayan birisi olsa ceza bile alacağını sanmıyorum.