• 10-10-2023, 01:03:14
    #1
    21.02.2020 tarihinde alman bir firmadan denemek icin domain almistim ucretsiz falan yaziyordu oyle hatirliyorum, alirken benden kart bilgileri istemediler, direkt olarak aldim. İptal etmedigim ve o gunden sonra hic o siteye ve domaine erisim saglamadigim icin bana 2022 basindan beri mail atmislar (yeni goruyorum) uyarinin son asamasindasiniz eger 2000€ odeme yapmazsaniz hakkinizda icra başlatacağız yazmışlar. Ne yapmaliyim?
  • 10-10-2023, 01:08:34
    #2
    Hocam mesajı gönderir misin?
    Domain ücreti ödenmezse, domain düşer.
    İlk kez duydum böyle yapıp sonra müşteriden biriken gün için para isteyeni.
  • 10-10-2023, 01:08:45
    #3
    Versinler icraya yalan hocam inanmayın!
  • 10-10-2023, 01:10:49
    #4
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesajı gönderir misin?
    Domain ücreti ödenmezse, domain düşer.
    İlk kez duydum böyle yapıp sonra müşteriden biriken gün için para isteyeni.
    Hocam mail sildim dolandiricidir diye fakat aklima takildi, ayrica bende sizin gibi dusundum eger bir urun aliniyorsa ve ucreti odenmiyorsa hizmet ya askiya alinir ya da devre disi birakilir. Bana 1 senedir hep mail atmislar.
  • 10-10-2023, 01:13:14
    #5
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mail sildim dolandiricidir diye fakat aklima takildi, ayrica bende sizin gibi dusundum eger bir urun aliniyorsa ve ucreti odenmiyorsa hizmet ya askiya alinir ya da devre disi birakilir. Bana 1 senedir hep mail atmislar.
    Mail adresini komple mi sildiniz?
    Almanlar biraz fenadır bu konuda ama anlattığınız dışında birşey yoksa.
    Birşey olacağını sanmam. Mail atacağına iptal etseymiş
  • 10-10-2023, 01:14:16
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail adresini komple mi sildiniz?
    Almanlar biraz fenadır bu konuda ama anlattığınız dışında birşey yoksa.
    Birşey olacağını sanmam. Mail atacağına iptal etseymiş
    Sadece gonderdikleri maili sildim
  • 10-10-2023, 01:15:53
    #7
    25 yıllık meslek hayatımda ilk defa böyle birşey duydum. Komedi tamamen İnanmayın..
  • 10-10-2023, 01:28:09
    #8
    Otomatik yenileme açık olsa bile bu kadar tutmaz
  • 10-10-2023, 01:31:03
    #9
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yıllık meslek hayatımda ilk defa böyle birşey duydum. Komedi tamamen İnanmayın..
    Bende ilk kez boyle birsey ile karşılaşıyorum, cok garip. Domaini daha once bir kere bile kullanmadim, kazancta elde etmedim. Para koparmaya calistiklarini veya dolandirici olduklarini dusunuyorum, bir de bana 3-4 defa %20 indirim diye mail atmislar