Hocam mail sildim dolandiricidir diye fakat aklima takildi, ayrica bende sizin gibi dusundum eger bir urun aliniyorsa ve ucreti odenmiyorsa hizmet ya askiya alinir ya da devre disi birakilir. Bana 1 senedir hep mail atmislar.
Mail adresini komple mi sildiniz?
Almanlar biraz fenadır bu konuda ama anlattığınız dışında birşey yoksa.
Birşey olacağını sanmam. Mail atacağına iptal etseymiş