realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mail sildim dolandiricidir diye fakat aklima takildi, ayrica bende sizin gibi dusundum eger bir urun aliniyorsa ve ucreti odenmiyorsa hizmet ya askiya alinir ya da devre disi birakilir. Bana 1 senedir hep mail atmislar.
Mail adresini komple mi sildiniz?
Almanlar biraz fenadır bu konuda ama anlattığınız dışında birşey yoksa.
Birşey olacağını sanmam. Mail atacağına iptal etseymiş