Hocam mesajı gönderir misin?
Domain ücreti ödenmezse, domain düşer.
İlk kez duydum böyle yapıp sonra müşteriden biriken gün için para isteyeni.
Hocam mail sildim dolandiricidir diye fakat aklima takildi, ayrica bende sizin gibi dusundum eger bir urun aliniyorsa ve ucreti odenmiyorsa hizmet ya askiya alinir ya da devre disi birakilir. Bana 1 senedir hep mail atmislar.