• 29-05-2023, 19:05:18
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aylık geliriniz cidden 4000 lira mı? 2 çocukla?
  • 29-05-2023, 19:25:23
    #20
    Bunlarla zaman kaybedilmez hocam hayatımızda daha önemli işler var ama yinede zaman sizin hayat sizin. Bazen bazı konularda he diyip geçmek gerekir. Cünkü kazanacağınız şey bazen sizden fazlasını alır.
  • 29-05-2023, 22:04:57
    #21
    baran0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakaret davası çok uzun sürede cevaplanıyor hocam. 1.5 sene önce dava açtım. Adam ifade de verdi evet ettim pişman değilim dedi ki ettiği küfür ailevi değerlere. İfadesinden 10 ay geçti hala durusma tarihi bile belirlenmedi.
    Hudaparli avukatlara danışın o zaman
    tebligat ertesi gün geliyor, uzlaşma ise ilk haftada sonuçlanıyor. Twitter üzeri 50'den fazla kişiye dava açılmış, hepsi aynı şekilde
  • 30-05-2023, 01:03:16
    #22
    Benim haftada 1-2 kişiye dava açmam gerekiyor. O kadar çok söven oluyor ki 😊 yardım istiyor adam, cevap yazacak vakit bulamıyorum, bir sonraki mesajında sövüyor. 😊 gerek yok bunlarla uğraşmaya vaktinize yazık.
  • 30-05-2023, 01:13:51
    #23
    Bu tür davalarda konu acan Batman da diyelim,
    hakaret eden başka şehirde ise ne oluyor?
    Müşteki nerede ifade veriyor ?
    Batman a gelmek zorunda mi oluyor
  • 30-05-2023, 01:57:48
    #24
    hocam sonucu net yazayım, sicili temizse pişmanım dediği an hagb alır bizzat yaşandı, ara bulucu vs yemezse korkmuyorum derse elini kolunu sallayarak dava gelir gelini kolunu sallayarak çıkar karşına geçer duruşma bitiminde gülümser hayatına devam eder. önceden hagb'si varsa eski infazıda patlar anca iş o zaman. 4-5 sene beklediğinizle kalırsınız.
  • 30-05-2023, 02:22:57
    #25
    Hocam herkes 4.5 sene beklersin demişte 4-5 sene yük mü taşican sırtında ben anlamadım 😂😂 şikayetini verdin o düşünsün artık onun peşinde dosya senin değil isterse 20 sene sürsün illaki dava hakimin karşısına gelicek. Gülerek çıksa demiş arkadaş çıksın gülerek daha sonra bir daha böyle bir şey yaparsa başkasına oda şikayet ederse o zaman da kim güler bakalım
  • 30-05-2023, 15:50:10
    #26
    İyi olmuş hocam sanal ortamda atıp tutanlar için örnek olacaktır.
  • 30-05-2023, 15:51:29
    #27
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olmuş hocam sanal ortamda atıp tutanlar için örnek olacaktır.
    Dava farklı yöne doğru gidiyor bu saatten sonra sadece hakaret değil,
    Tehtid, şantaj ne ararsan var
    Süreci hızlandırmak için avukata vekalet veriyorum bu hafta